English

دادستان کل کشور برای روز خبرنگار پیام فرستاد

دادستان کل کشور با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

دادستان کل کشور برای روز خبرنگار پیام فرستاد

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام حجت الاسلام موحدی آزاد  برای روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمودصارمی را گرامی داشته و این روز را به همه اصحاب رسانه تبریک عرض می‌نمایم.

ارائه و نشر اخبار و اطلاعات صحیح و همچنین صیانت از افکار و امنیت روانی مردم در مقابل هجمه گسترده و جنگ ترکیبی دشمنان، دغدغه تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران و قلم به دستانی است که در این جنگ نابرابر به میدان آمده تا عدالت و عدالت خواهی را در تمامی صحنه ها و تمامی ابعاد تشریح و تبیین نمایند.

به واقع که خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی، انتشار اخبار درست و واقعی و نیز گسترش آگاهی ‌های عمومی و تقویت عدالت خواهی را رسالت ذاتی خود دانسته و می‌توان نمود این عدالتجویی و این حق نویسی را در رسانه های متعدد جستجو کرد.

حقیقتا در جنگ ترکیبی دشمن که خط مقدم آن را می توان حوزه خبر، اطلاع رسانی و بستر فضای مجازی دانست آگاهی بخشی اصحاب رسانه و خبرنگاران، نقش پر رنگی در مقابله با این تهاجمات ناجوانمردانه داشته و خوشبختانه عملکرد خوب این عزیزان مسیر توسعه یافتگی ایران اسلامی و روند آگاهی بخشی جامعه را افزایش داده است.

اینجانب با گرامیداشت این روز، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و بی‌دریغ اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه حقوق و قضا که با روشنگری و انعکاس اخبارقوه قضاییه و دادستانی کل کشور را در انجام تکالیف یاری می‌کنند، موفقیت بیش از پیش همه آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه