English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

دستگاه قضا برخورد قاطعانه با رانت‌خواران و مفسدین داشته باشد/همه مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از تحریم ها نیست

ولی الله نانواکناری با بیان اینکه دستگاه قضا برخورد قاطعانه با رانت‌خواران و مفسدین داشته باشد، گفت:همه مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از تحریم ها نیست.

دستگاه قضا برخورد قاطعانه با رانت‌خواران و مفسدین داشته باشد/همه مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از تحریم ها نیست

به گزارش خبرگزاری موج، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه همه مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از تحریم ها نیست، گفت : اوضاع اقتصادی کشور وضعیت خوبی ندارد و این اختلال به دو عامل بسته است ؛ یکی عامل داخلی و یکی خارجی ، آمریکا می‌خواهد ما را تحت فشار قرار دهد ، اما همه چیز آمریکا و تحریم نیست.

وی با اشاره به اینکه ضعف مدیران کلان در سیستم اقتصادی کشور موجب وضعیت کنونی است بیان داشت : در بعضی موضوعات مدیران ما ضعیف عمل کردند که موضوع رانت‌خواری و فساد بوجود آوردند ، بنده از همین تریبون عاجزانه از دستگاه قضا تقاضا می‌کنم برخورد قاطعانه با رانت‌خواران و مفسدین داشته باشند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان علل پس گرفتن امضا خود از جمع سئوال کنندگان رئیس جمهور گفت : حدودا ۳ ماه پیش طرح سوال از رئیس‌جمهور را خودم مطرح کردم و پیگیر شدم که انجام شود؛ حدود ۱۴۰ الی ۱۵۰ نفر امضا کردیم؛ که خیلی‌ها طرح سوال را پس گرفتند و بار دوم طرح سوال مطرح شد که بعد از آن موضع خصمانه ترامپ و تهدیدات آمریکا مطرح شد که احساس نیاز کردیم برای جلوگیری از سواستفاده‌های دشمن در برهه حساس کنونی ، طرح سوال خود را پس بگیریم .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری همواره سرلوحه کار ماست خاطر نشان کرد : با مراجعه به سخنان اخیر حضرت اقا در رابطه با حفط وحدت در کشور بهترین تصمیم این بود که فعلا طرح سئوال از رئیس جمهور مطرح نشود.

وی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است ، تاکید کرد : من نگاهم به چپ و راست نیست؛ نگاه من این است که باید به وظایف محوله خودمان توجه داشته باشیم.

والی الله نانواکناری در پاسخ به سوالی مبنی بر شغل فرزندان خود ، گفت : دو پسر و دو دختر دارم ، مرتضی فوق لیسانس عمران دارد و بیکار است. پسر دومم دانشجوی تربیت‌بدنی، دروازه‌بان و ورزشکار رزمی است، دختر بزرگ من لیسانس معماری دارد و در بازار مشغول کار است، دختر دوم هم دانشجوی دکترای شیمی و بیکار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه