English

معاون فنی و راه‌های روستایی مازندران:

راهدارخانه های مازندران بهسازی می شوند

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از عملیات بهسازی،تعمیر وتجهیز 14 راهدارخانه این اداره کل در محورهای ارتباطی استان با اعتباری بالغ بر41 میلیارد تومان خبر داد.

راهدارخانه های مازندران بهسازی می شوند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یاسر ابراهیمی اظهار داشت: این اداره کل در راستای برنامه های پیش بینی شده در بخش بهسازی، تعمیر و تجهیز راهدارخانه ها موجود در سطح محورهای استان به منظور بالا بردن کیفیت عملیات راهداری، نسبت به ساخت سوله آشیانه ماشین آلات و بهسازی راهدارخانه را در محور های ارتباطی استان اقدام کرد.

وی راهدارخانه ها را محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری دانست و ادامه داد: راهدارخانه ها بهترین مکان برای خدمات رسانی مطلوب و به هنگام برای مسافرین و بازماندگان در راه هاست.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: این راهدارخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

وی افزود: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از 11 پروژه راهدارخانه مرکزی تاکنون تعداد 6 پروژه به مرحله بهره برداری رسیده و تعداد 5 پروژه نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیمی درباره پروژه ساختمان ادارات شهرستان گفت: مرمت و بازسازی 5 دستگاه به پایان رسیده و 5 دستگاه به زودی جهت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان تکمیل خواهد شد.

گفتنی است؛ تعداد23 راهدارخانه در محورهای ارتباطی استان به منظور حفظ و نگهداری و بهسازی از راهها در سطح استان مستقر می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه