English

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه:

بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) چالوس به بهره برداری رسید

بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) چالوس با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 13 میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) چالوس به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار علیرضا تنگسیری در آئین افتتاح و بهره‌برداری از بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) چالوس اظهار داشت: امروز توفیقی نصیب شد تا بخش بسیار مهم «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه را در شهرستان ولایتمدار چالوس افتتاح کنیم و به بهره‌ برداری برسد.

وی ادامه داد: برای نیروی دریایی سپاه باعث افتخار است که خدمتگزار مردم خوبمان باشیم، مردمی که جوانان خود را به میدان فرستادند و 43 سال در مقابل تمامی ناملایمات، سختی‌ها و جنگ‌ها و دشمنی‌ها ایستادند.

افتتاح بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) چالوس

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز هر چه برای این مردم تلاش کنیم، باز هم کم است، گفت: از سردار جعفری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه و دکتر اسجدی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) چالوس که تلاش دارند تا خدمات شایسته‌ای را به مردم عزیز ما در این بیمارستان ارائه کنند تا هر چه سریع‌تر بهبود یابند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: خدمات‌دهی به مردم منطقه‌ای که محل گذر ۲۱ هزار رزمنده شمال کشور بوده است افتخار ما می‌باشد و نوکری مردم را که خدا به ما عنایت کرده است، را قدر می‌دانیم.

سردار تنگسیری با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری شهدا بیان داشت: همه کارها را شهدا کردند و ما به رضای خدا راضی هستیم و خالصانه در این مسیر قدم بر می‌داریم و خداوند نیز به ما عزت می‌دهد.

وی اظهار داشت: به عنوان سرباز وطن افتخار می‌کنیم به مردم شهر ولایت‌مدار چالوس خدمت کنیم و تلاش می‌کنیم که دائماً فرمایشات حضرت آقا نصب العین باشد زیرا ایشان تأکید می‌کنند خدمات‌دهی بیشتر و بهتر برای مردم انجام دهیم و ما نیز در خدمات‌دهی، خودمان را نوکر مردم می‌دانیم و این را باید در عمل ثابت کنیم.

افتتاح بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا (ع) چالوس

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سپاه از مردم و برای مردم است، ابراز داشت: کار پزشکان و پرستاران سخت است و امروز خداوند به شما کادر درمان عنایت کرده که درد و آلام بیمار و خانواده بیمار را تسکین می‌دهید و این افتخار است.

وی با اشاره به اینکه سعی و تلاش می‌کنیم که بیمارستانی در شأن مردم شهید پرور چالوس داشته باشیم، گفت: افتتاح بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام رضا(ع) مبارک مردم منطقه باشد و از همه کسانی که در این امر تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه