English

کارخانه ریسندگی و بافندگی اکریلتاب بهشهر طعمه حریق شد

فرماندار بهشهر گفت: تمام تیم‌های عملیاتی ازمازندران و گلستان برای مهار آتش کارخانه ریسندگی و بافندگی بهشهر و عدم سرایت به بخش‌های دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

کارخانه ریسندگی و بافندگی اکریلتاب بهشهر طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدخالق سجادی بابیان اینکه آتش‌سوزی در کارخانه ریسندگی و بافندگی بهشهر مهار نشده است، اظهار کرد: این حادثه صبح امروز اتفاق افتاد و گروه‌های امدادی به محل اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و تاکنون مشغول اطفای حریق هستند.

وی افزود: متأسفانه تمام محصولاتی که در انبار اولیه موجود بود محصولات شیمیایی و پتروشیمی بوده است و این مهم مهار آتش از سوی آتش‌نشان را سخت کرده است.

فرماندار بهشهر با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی از گلستان و مازندران بیان کرد: با توجه به گستردگی آتش‌سوزی تیم‌های آتش‌نشانی از شهرهای همجوار و استان گلستان برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

این مسؤول به حادثه آتش‌سوزی در شب گذشته اشاره کرد و افزود: شامگاه شب گذشته ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه آتش‌سوزی در چهارراه گرگان اتفاق افتاد که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی و عملیاتی تلفات جانی نداشت.

سجادی با بیان اینکه در این حادثه بیش از ۱۰ باب مغازه طعمه حریق شد، تصریح کرد: نیروهای امدادی و ماشین‌های اولیه از شهرهای خلیل‌شهر، نکا، بندر امیرآباد ورستمکلا به محل حادثه اعزام شد.

وی درپایان گفت: علت آتش‌سوزی درحال بررسی است و متعاقباً اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه