English

خرید کالای ایرانی غرور و افتخار ملی است

فرماندار بهشهر گفت: خرید کالای ایرانی غرور و افتخار ملی است و باید توجه به تولید بادوام ایرانی و فرهنگ خرید از محصولات داخلی در جامعه نهادینه شود.

خرید کالای ایرانی غرور و افتخار ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید خالق سجادی افزود: خرید کالای ایرانی، نماد عینی تکیه بر ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که برای رسیدن به این منظور و توجه به تولید داخلی باید همه ما با فرهنگ سازی مناسب وارد عمل شویم.

وی با اعلام اینکه باید توجه به استفاده از کالای ایرانی مخصوصا در این ایام عید که تقاضای خرید افزایش یافته است، بیشتر شود، ادامه داد: همه ما باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را از خودمان آغاز کنیم و سپس ترویج کننده این فرهنگ باشیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه خرید کالاهای مصرفی بادوام ایرانی، در واقع تکیه بر توانمندی های نیروهای بومی و داخلی است، خاطر نشان کرد: استفاده از تولیدات داخلی راهی مناسب در رونق سرمایه گذاری، افزایش تولید و اشتغال پایدار است.

سجادی گفت: کالای ایرانی با هدف حمایت از تولیدات داخلی، رونق بخشی به اقتصاد و ارتقای رفاه عمومی، است که اکنون بسیاری از رکود اقتصادی ما به دلیل عدم حمایت از تولیدات داخلی است که باید با برنامه ریزی مناسب در این حوزه وارد شویم.

وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی، رشد اقتصادی و کاهش وابستگی ها را به دنبال دارد که امیدواریم از هم اکنون برای سال جدید برنامه ریزی کرده و استفاده از کالای ایرانی را از هم اکنون نهادینه کرده و در سال آتی رواج و گسترش دهیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه رواج کالاهای بی کیفیت خارجی در کشور، یکی از برنامه های دشمن برای نابودی اقتصاد کشور است، گفت: همه ما باید با بسج همگانی با 'نه' گفتن به کالای خارجی به سمت مصرف کالای داخلی رفته و از فرزندان و تولیدکنندگان این مرزوبوم حمایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه