English

ضعف نداشتن جامعه شاد به مشکلات بیکاری و اقتصادی بر نمی گردد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ضعف نداشتن جامعه شاد به مشکلات بیکاری و اقتصادی بر نمی گردد، اظهار داشت: امروز در بین کارکنان دولت، شرکت ها و واحد های تولیدی، دانش آموزان و معلمان که دارای شغل و درآمد هم هستند، شادی آنان کم رنگ است.

ضعف نداشتن جامعه شاد به مشکلات بیکاری و اقتصادی بر نمی گردد

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی قاسمی طوسی در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی در ساری افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، حوزه هنری و دیگر دستگاه های مرتبط باید برنامه های شاد و نشاط آور مشروع نظام را در استان مازندران گسترش بدهند.

وی با بیان اینکه ضعف نداشتن جامعه شاد به مشکلات بیکاری و اقتصادی بر نمی گردد، اظهار داشت: امروز در بین کارکنان دولت، شرکت ها و واحد های تولیدی ، دانش آموزان و معلمان که دارای شغل و درآمد هم هستند، شادی آنان کم رنگ است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر این نکته که امروز دست اندرکاران فرهنگی و هنری برنامه های نشاط آفرین را در فضای مجازی تهیه نکردند، خاطر نشان کرد: با توجه به بالا بودن سرانه شمار کاربران در فضای مجازی و نفوذ اینترنت در استان ، فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است.

قاسمی طوسی به برگزاری جشنواره های متعدد تولیدات محصولات کشاورزی با برنامه های شاد دراستان مازندران اشاره کرد و بیان داشت: جشن خرمن برنج، گندم، مرکبات، گل و گیاه، انار ،انجیر و کلزا همراه با اجرای برنامه های موسیقی بومی و محلی باید گسترش بیابد.

وی در عین حال به کمبود فضاهای ساختمانی فرهنگی و هنری در استان مازندران اشاره کرد و گفت: امروز هنرمندان استان نیز به دلیل نداشتن این فضا در اجرای برنامه های شاد و مفرح با مشکل مواجه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه