English

تولید کار و شغل زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه است

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران اظهار داشت:تولید کار و شغل زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی ذر جامعه است.

تولید کار و شغل زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی در گفت و گویی بیان داشت: افراد هر جامعه، تمایلات، علایق، توانایی و مهارت ‌های مختلفی دارند، بهمنصه ظهور رساندن این استعدادها و عینی نمودن آن به صورت یک فعالیت تولیدی و شغلی می تواند نیازهای متنوع جامعه را تامین سازد.

وی گفت: حمایت از کارآفرینان و افراد خلاق که توانایی ایجاد کار و اشتغال برای افراد مختلف را دارند، در حمایت از تولید ملی نقش مهمی ایفا می کند.

نقیبی بیان داشت: اولین و مهمترین نقش کارآفرینی در جامعه، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری می باشد و کارآفرینان برای خود و دیگر افراد اشتغال ایجاد می کنند و با تشکیل فعالیت‌ های کاری گروهی، خود به حل مشکلات و نیازهایشان می پردازند و یکی از لوازم و نتایج اشتغالزایی به مسئله تولید داخلی بر می گردد، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال موجب حمایت از تولید ملی می گردد.

عضو سابق شورای شهر ساری گفت:کارآفرینی با ایجاد شغل و فعالیت ‌های متنوع از فناوری و تکنولوژی بهره برده و در عین حال فناوری نیز ایجاد می کند و کارآفرینان با خلاقیت و استعداد خود قادرند، فناوری را توسعه و بسط دهند، پیشرفت فناوری موجب بهبود شرایط اقتصادی و فنی عرصه‌ های تولیدی می‌شود و میزان تولیدات داخلی را افزایش می دهد.

نقیبی افزود: اشتغالزایی و ایجاد کار موجب استفاده از سرمایه ‌های راکد در فعالیت‌ های تولیدی و اقتصادی می گردد و با گذشت زمان بر میزان سرمایه‌ها می افزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی