English

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد:

رشد ۱۳۲درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان قزوین

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحدهای پرورش مرغ گوشتی این استان با جوجه ریزی ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار قطعه در دی ماه امسال رشد ۱۳۲ درصدی داشته است.

رشد ۱۳۲درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد: استان قزوین در اجرای تعهدات امر جوجه ریزی در طی ماه سال جاری توانست رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: برنامه ابلاغی تعیین شده برای استان در دی ماه سه میلیون و ۵۴۲ هزار قطعه بوده که استان قزوین با ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار قطعه جوجه ریزی در این بازه زمانی  نسبت به بازه زمانی کل ماه های امسال بیشترین رقم را داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین طی ده ماهه سال جاری ۳۶ میلیون و۲۷۳ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری این استان تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که  ۲۶ میلیون و ۳۸۵ هزار قطعه بوده رشد ۳۷ درصدی داشته است.

رمضانپور یادآور شد: ۳۸۰ واحد مرغداری های نیمچه گوشتی در این استان فعال که بیشترین پراکنش واحدهای مرغداری مربوط به شهرستانهای تاکستان و قزوین می باشد.

به گفته وی؛ ظرفیت واحدهای مرغداری این استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است که با تولید بیش از ۷۲ هزار تن گوشت مرغ مطلوب علاوه بر تامین نیاز استان بخشی از نیاز استان های همجوار را تامین می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه