English

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

نقش کارشناسی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه ما تلاش می کنیم تا احقاق حق شهروندان در مسیر عدالت صورت گیرد و نقش کارشناسی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نقش کارشناسی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، آیین تحلیف و اعطای پروانه پایه یک وکالت و کارشناسان رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه، علی شعبانی رئیس کل دادگستری، حجت الاسلام مظفری معاون قضایی دادگستری، دکتر رضا فرخزاد رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین، محمد نویسنده رئیس مرکز وکلای استان، محمد نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری، درتالار ایرانیان برگزار شد. 

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با اجرای مراسم تحلیف وکلا از امروز افراد جدیدی به جامعه وکلا و کارشناسان دادگستری اضافه می شوند تا به مردم خدمت کنند.

مراسم

وی بیان کرد: شما وکلا و کارشناسان از امروز مسئولیت مهمی بر دوش می گیرید و باید بدانید حوزه وکالت و کارشناسی بسیار مهم و اثرگذار در دستگاه قضایی برای تحقق عدالت است.

شعبانی تصریح کرد: همه ما تلاش می کنیم تا احقاق حق شهروندان در مسیر عدالت صورت گیرد و نقش کارشناسی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مراسم تحلیف

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: اگر کارشناسی مورد توجه قرار نگیرد عملا کارها عقیم می ماند لذا بایستی تخصص و تعهد در این عرصه جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: تخصص همین کارشناسی و حرفه شماست که باید آن را درست انجام دهید و در بطن کار با نگاه فنی عمل کنید.

شعبانی

شعبانی اظهارداشت: اگر کارشناسی خوب نباشد شاهد اطاله دادرسی می شویم و بدون تردید دوره تخصصی که شما گذرانده اید و حائز شرایط شده اید در کار شما تاثیرگذار است و تفاوت عملکردتان دیده خواهد شد.

وی گفت: امروز فضای کار تغییر کرده و باید دانش خود را ارتقا بخشید و درکنار تخصص به تعهد نیز باور داشته باشید.

مراسم تحلیف2

در ادامه آیین تحلیف و اعطای پروانه 40 وکیل پایه یک و 54 کارشناس رسمی دادگستری در قزوین برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه