English

نماینده ولی فقیه در فارس:

عملیات «وعده صادق» کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد

امام جمعه شیراز گفت: عملیات وعده صادق کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.

عملیات «وعده صادق» کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مراسم رژه روز ارتش امروز ۲۹ فروردین ماه، با حضور امام جمعه شیراز، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین استان در بلوار زرهی شیراز برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در این مراسم، اظهار داشت: عملیات وعده صادق کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: در این روز، عزیزان ارتش جمهوری اسلامی به میدان رژه می آیند تا بار دیگر وفاداری خود را به باورهای عمیق و ریشه‌دار دینی، یگانگی خداوند، پیامبری پیامبر اسلام (ص)، قرآن، امامت ائمه معصومین (ع)، ولایت امام زمان (عج) و نیابت رهبر معظم انقلاب از آن حضرت را اعلام کنند.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.

آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه