English

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام شده است، امروز شناور‌های دریایی ساخت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه آب‌های آزاد دنیا رخ نمایی می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مازندران در ساری با اشاره به اینکه امروز نهال انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان اسلام فراگیر شده است، گفت: ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران از دوران انقلاب تاکنون با جان نثاری در زمین، هوا و دریا، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را حفظ و گسترش داده است.

وی با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌های نظامی و انتظامی و به ویژه در ساخت تجهیزات مدرن و پیشرفته و پیشگام است، ادامه داد: این نیروی مسلح در محافظت از مرز‌های دریایی، ساحلی و اقیانوسی برای واردات و صادرات ایران نقش محوری دارد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام شده است، امروز شناور‌های دریایی ساخت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه آب‌های آزاد دنیا رخ نمایی می‌کند.

وی بیان داشت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام قد با در دست گرفتن جانشان آماده دفاع، مقاومت و مقابله با هرگونه تهاجم و حمله است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه