English

به مناسبت ایام بزرگداشت روز ارتش صورت گرفت:

دیدار فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر با خانواده شهید امیر سرتیپ ۲ سیاوش شریج ویسری

امیر دریادار دوم کریم مصدری فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه علوم دریایی از خانواده شهید امیر سرتیپ ۲ سیاوش شریج ویسری دیدار کردند.

دیدار فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر با خانواده شهید امیر سرتیپ ۲ سیاوش شریج ویسری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، به مناسبت ایام بزرگداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان و 21 فروردین ماه سالروز شهادت امیر سر افراز ارتش امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و به پاس فداکاری ها و قهرمانان میهن اسلامی ایران در دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که هستی خویش را برای وصال دوست مهیا کردند، امیر دریادار دوم کریم مصدری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه علوم دریایی نوشهر از خانواده شهید امیر سرتیپ ۲ سیاوش شریج ویسری دیدار کردند.

امیر دریادار دوم کریم مصدری در این دیدار که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، اظهار داشت: شهدا، خویش را برای وصال دوست مهیا کردند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر ادامه داد: شهدا مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان اسطوره صبر و استقامت هستند.

WhatsApp Image 2021-04-11 at 15.28.19

به گزارش خبرگزاری موج مازندران؛ در پایان به پاس فداکاری های آن شهید، خدمت خانواده بزرگوار آن شهید سرافراز لوحی به رسم یادبود تقدیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه