English

به مناسبت گرامیداشت۲۲ اسفند و روز شهدا انجام شد ؛

تجلیل از فرزندان معزز شهدای پست

به مناسبت فرارسیدن بیست و دوم اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شهدا، تجلیل از خانواده های شهدای معزز پستی و تکریم از خانواده های این عزیزان بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

تجلیل از فرزندان معزز شهدای پست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در این مراسم که  بصورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیران ادارات پست استانها و خانواده های شهدای پستی برگزار شد، با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهدا در فرهنگ و باور عمومی جامعه، گفت: راه شهدا را باید با خدمت صادقانه به خانواده های آنان ادامه داد چرا که شهدا همواره نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند

رمضانعلی سبحانی فر بیان داشت: شهدا از جمله قهرمانانی بودند که در زمان دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌ داشتی و تنها برای دفاع از حیثیت و کیان کشور در خط مقدم حضور داشتند و افتخار آفریدند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بعد از شهدا همسر و خانواده آنها قهرمانان تعلیم و تربیت شدند و با صبوری و فداکاری، در راه انقلاب و اسلام ارزش آفرینی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان این دیدار، یاد و خاطره شهدای والامقام شبکه پستی را گرامی داشت و اضافه کرد: شبکه پستی کشور به داشتن قهرمانانی جان برکف چون شهیدان بزرگوار در این مجموعه که در راه صیانت از آرمان های امام راحل و اهداف والای انقلاب و اعتلای نظام مقدس خالصانه از جان و مال و هستی خود گذشتند افتخار می کند.

گفتنی است؛ این نشست با همراهی باقری مدیرکل و دهقانی معاون پشتیبانی پست استان، فرزندمعزز شهید و همکار اداره پست شهرستان اصفهان هوشنگ شامحمدی ، فرزندمعزز شهید و همکار اداره پست شهرستان نجف آباد عبد الرسول سلیمان پور ، فرزندمعزز شهید و همکار اداره پست شهرستان آران وبیدگل حسین زاهدی ،فرزند معزز شهید و همکار اداره پست شهرستان کاشان  غلامرضا زاهدی ،انصاری مقدم رئیس اداره پست شهرستان کاشان ، خداداد رئیس اداره پست شهرستان آران و بیدگل و دیگر مسئولین شرکت ملی پست و مدیران ادارات کل پست استانها انجام شد.

به گزارش موج؛ به مناسبت تجلیل از خانواده های معظم شهدای پستی، هدایا و لوح های سپاس ویژه از طرف معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست و مدیرکل پست استان  به فرزندان شهدا که از همکاران پستی استان می باشند نیز اهدا گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی