English

امام جمعه سنندج:

پیام شهدا به جهانیان دفاع از آب و خاک ، تا آخرین قطره خون بود

امام جمعه سنندج گفت: پیام شهدا به جهانیان این بود که برای دفاع از آب و خاک خود لحظه‌ای دریغ نمی‌کنند و تا آخرین قطره خون از آن دفاع خواهند کرد.

پیام شهدا به جهانیان دفاع از آب و خاک ، تا آخرین قطره خون بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا ملا فایق رستمی در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان که هم‌اکنون با حضور فرمانده کل سپاه در پردیس سینمایی بهمن سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم 70 بار صابران را مرد تمجید و تقدیر قرار داده است و نمونه عینی این صبر خانواده شهدا هستند که بهترین ثمره زندگی خود را بدای حفظ و حراست از دین اسلام، نظام و انقلاب تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: شهدای گرانقدر با نثار جان خود پیام عزت، کرامت، شرافت، استقامت، فداکاری، وفاداری و ... را برای ملت به ارمغان گذاشتند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: پیام شهدا به جهانیان این بود که برای دفاع از آب و خاک خود لحظه‌ای دریغ نمی‌کنند و تا آخرین قطره خون از آن دفاع خواهند کرد.

ماموستا رستمی یادآور شد: دشمنان فکر می‌کردند چون انقلاب ایران نوپا است به راحتی می‌توانند به آن حمله کنند و کشور را تسخیر کنند که با ملت غیور، شهادت‌طلب و شجاعی رو به رو شدند که همه چیز خود را در راه استقامت در مقابل دشمنان به میدان آورند.

وی بیان کرد: صبوریت، شهامت و شهادت طلبی که مردم کردستان به نظام داشته‌اند امروز باید با خدمت‌گذاری دولت به این مردم جبران شود هر چند که طی چند سال گذشته اقدامات بسیاری انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه