English

امام جمعه سنندج:

مدیران خدمت به مردم را براساس قرآن سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه سنندج از علما و روحانیون بعنوان الگوی عملی خدمت به مردم نام برد و گفت: مدیران و مسئولان خدمت به مردم را براساس قرآن سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیران خدمت به مردم را براساس قرآن سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا ملا فایق رستمی پیش از ظهر امروز  دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی نه تنها برای ایرانیان بلکه جهان اسلام خدمات بسیاری ارائه کرد تا امنیت در منطقه مستقر شود.

امام جمعه سنندج گفت: برای توسعه همه جانبه استان باید رفع دغدغه های معیشتی مردم اولویت کاری مدیران و مسئولان استان باشد.

وی افزود: از حسن انتخاب حجت الاسلام عسگری برای مدیریت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر می‌کنیم و بدون شک به دلیل تعامل چندین ساله ایشان شاهد تقویت خدمات به جامعه روحانیت و طلاب اهل سنت منطقه خواهیم بود.

امام جمعه سنندج به نقش علما در هدایت افکار عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های شایستگی مدیران دلسوزی و خدمت بی شائبه به مردم است و این مهم باید توسط همه مدیران و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: نور قرآن، علم، عدالت و سخاوت چهار برکتی هستند که در روز قیامت به داد مسلمانان و مؤمنان می‌آید.

وی افزود: تولید علم و انتقال مبانی علمی در بین اقشار مختلف مردم از جمله مواردی است که علما و مدیران در این مسیر نقشی ویژه بر عهده دارند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: بزرگان دینی الگوی عملی ما در خدمت به مردم هستند و علما و مسئولان باید با درایت و رعایت تمامی موازین در جامعه نقش آفرینی کنند.

ماموستا رستمی افزود: قرآن برنامه اصلی زندگی ماست و مسیر مدیریت درست را تبیین کرده است لذا مدیران و مسئولان استان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون منطقه انتظار حمایت ویژه از مسئولان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را دارند و در دوران مدیریت جدید انتظارات بیشتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه