English

امام جمعه سنندج:

روند توسعه و تعالی جامعه در گرو تلاش‌های نیروهای مسلح است

امام جمعه سنندج ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی اظهار داشت: روند توسعه و تعالی جامعه در گرو تلاش‌های نیروهای مسلح است.

روند توسعه و تعالی جامعه در گرو تلاش‌های نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حاج ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج گفت : خداوند متعال به پیامبر امر فرموده است که قرآن برنامه سعادت دنیا و آخرت برای همه مسلمانان است.

خطیب جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته گفت: در هفته استاندارد قرار داریم و امیدواریم تولیدکنندگان در راستای ارتقای کیفیت تولیدات خود گام بردارند تا شاهد توسعه اقتصادی جامعه باشیم.

امام جمعه سنندج همچنین با انتقاد از محتکرکنندگان دارو و افراد کم‌فروش که در معاملات خود کم‌فروشی می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: اگر افرادی در این خصوص گام بردارند خائن به مردم هستند.

ماموستا خدایی افزود: کم‌فروشان مورد نفرین خداوند متعال هستند و امری بسیار ناپسند است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته اظهار کرد: یازدهم تا هفدهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است لذا این هفته را به خادمان عرصه نظم و امنیت جامعه تبریک می گوییم.

وی  از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح کشور در دفاع از جان و مال و ناموس مردم تقدیر کرد و گفت: روند توسعه و تعالی جامعه در گرو تلاش‌های نیروهای مسلح است.

ماموستا خدایی افزود: حراست از جان و مال و ناموس مردم از جمله خدمات نیروهای مسلح کشور است و همه ما قدردان تلاش‌های نیروهای مسلح هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه