English

امام جمعه سنندج:

سربازان گمنام امام زمان همواره باکوشش و تمهیدات مدبرانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند

امام جمعه سنندج اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان و دستگاه های اطلاعاتی همواره با درایت، کوشش و تمهیدات مدبرانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و تلاش آنان برای ایجاد ناامنی در کشور را ناکام گذاشته اند.

سربازان گمنام امام زمان همواره باکوشش و تمهیدات مدبرانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حاج ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: در دنیای امروز که پر از آشوب و جنگ است، ایران اسلامی از بالاترین میزان امنیت و آرامش برخوردار بوده و این مهم بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچگاه از حیله و تفرقه اندازی در کشورمان غافل نبوده اند، افزود: با این وجود نیروها و دستگاه های اطلاعاتی کشورمان به خوبی اوضاع را رصد کرده و امنیت را در بخش ها و نقاط مختلف کشور تامین کرده اند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کردستان توانستند سال گذشته 18 هسته عملیاتی وابسته به گروهک های تروریستی و تکفیری را منهدم، 100 تن از عناصر این گروه ها را دستگیر و 50 عنصر جذب شده را شناسایی کنند. 

ماموستا خدایی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان و دستگاه های اطلاعاتی همواره با درایت، کوشش و تمهیدات مدبرانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و تلاش آنان برای ایجاد ناامنی در کشور را ناکام گذاشته اند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه باید بخاطر امنیت کشورمان شکرگزار خداوند باشیم، گفت: امنیت و آسایش موجود در ایران نتیجه تلاش شبانه روزی و مجاهدانه دستگاه های اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به نامگذاری امسال به سال رونق تولید اشاره کرد و اظهار داشت: تحقق این شعار نیازمند همت و تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم است، چراکه در این صورت تحریم ها بی اثر و مشکلات نیز رفع می شود.

خطیب جمعه سنندج در ادامه اشاره ای به سیل اخیر در برخی استان های کشور داشت و افزود: مردم از ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان غافل نباشند زیرا کاری خداپسندانه و انسان دوستانه است و در چنین شرایطی نباید هموطنان را فراموش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه