English

خطیب نمازجمعه سنندج:

وزارت اطلاعات دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است/توبه ازگناهان را ازیاد نبرید

امام جمعه سنندج با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهادی انقلابی و دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است، اضافه کرد: مقابله با جنگ نرم، مبارزه با گروهک های ضد انسانی، دستگیری گروهک های منافق و غیره از اقدامات ارزشمند این نهاد بوده است.

وزارت اطلاعات دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است/توبه ازگناهان را ازیاد نبرید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حاج ماموستا عبدالرحمن خدایی بیان داشت:وزارت اطلاعات دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است.

خطیب جمعه امروز سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر سنندج برپاشد، به آیه هفتم از سوره حشر اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه خداوند از طریق پیامبرش برای شما فرستاد عمل کنید.

وی افزود: خداوند در آیات قرآن می فرماید  هر آنچه که پیامبر می فرماید حرام است انجام ندهید و از عقاب و روز قیامت بترسید که کوچکترین اعمالتان از خیر و شر محاسبه می شود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه علما تقوا را به سه مرتبه تقسیم کرده اند، گفت: خداوند به بندگان خود دستور داده به سمت تقوا حرکت کنند و تقوا بالاترین سطح از این مراتب است.

ماموستا خدایی تصریح کرد: هر آنچه انسان را وارد گناه می کند باید از آن دوری کرد و دستورات خداوند را که در قرآن به آن امر شده به عنوان اصل حرکت خود قرار دهد.

 توبه از گناهان را از یاد نبرید اگر از گناه توبه نکنید روز به روز بر بار گناهانتان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه انسان نباید خود را مشغول چیزهایی بکند که او را از خدا دور می کند، گفت: همه ادیان اسمانی به ویژه دین مقدس اسلام به امت فرمان می دهد که درون و وجودشان را از رفتار زشت و ناسپاس دور کنند.

امام جمعه سنندج ضمن تبریک 15 شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) ، اضافه کرد:  امنیت و آرامش امروز کشور ما مرهون فداکاری و جان فشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات است.

ماموستا خدایی با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهادی انقلابی و دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است، اضافه کرد: مقابله با جنگ نرم، مبارزه با گروهک های ضد انسانی، دستگیری گروهک های منافق و غیره از اقدامات ارزشمند این نهاد بوده است.

وی در ادامه ضمن تبریک روز و هفته کارگر هم اظهار کرد: احترام به کارگر از دستورات دین اسلام است و پیامبر مکرم اسلام همواره به این مهم توجه خاصی داشته اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: این وظیفه همه مسوولان و مدیران در جوامع اسلامی است که با پیروی از پیامبر مکرم اسلام به کارگران احترام و در راستای رفع مشکلات و دغدغه های آنها گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه