English

رییس‌جمهور در مراسم روز ارتش:

ارتش در جان و دل مردم قرار دارد

رئیس جمهور گفت: انسجامی که امروز در بین سپاه و نیروهای مسلح وجود دارد مثال زدنی است، این نیروها در تمامی مشکلات از جمله سیل، زلزله و کرونا در بین مردم و غمخوار آنها بودند و در دل و جان مردم قرار دارند.

ارتش در جان و دل مردم قرار دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در آیین رژه روز ارتش با تبریک این روز، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب به مناسبت دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) روز ارتش را نامگذاری کردند.

وی افزود: ارتشی که برای دفاع از وطن و ارزش های انقلاب در کنار ملت قرار گرفته و عقیده، ایمان و اتکا به خداوند آنها را از ارتش‌های  دیگر کشور ها متمایز کرده است.

رئیس جمهور عنوان کرد: در ارتش ما سرمایه ایمان و عقیده به خدا سرمایه گرانقدری است، ارتش ایران ارتش با مهارت و آموزش دیده بوده و اطلاعات نظامی بروز است به همین دلیل ممتاز است.

رئیسی گفت: ارتش مجهز به نو آوری و فناوری به روز از تجهیزاتی که تا پیش از انقلاب به دست دیگر قدرتها و کشورهای دیگر باید به روز می شد در ایران تولید و به روز می شود.

 

بیشتر بخوانید:

رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در پادگان لویزان برگزار می‌شود

رژه روز ارتش

 

وی خاطرنشان کرد: استقلال فنی که امروز به برکت جوانان در ارتش، سپاه و نیروهای مصلح پیدا شده و ساخت شناورها، تانکها و خودروهای زره ای و سامانه های هوشمند قدرت نظامی ما را نه فقط در منطقه بلکه در جهان می تواند ما را بعنوان قدرت برتر مطرح کرده است.

رئیس جمهور بیان کرد: این توانایی و اقتدار عاریه ای نیست بلکه اقتدار بومی  بر اساس داشته های بومی بوده است.

رئیسی گفت: این اقتدار، اقتدار ملت ایران است، ارتش با مهارت و مجهز، سپاه مقتدر و نیروهای مسلح امروز پشتوان اقتدار کشور است.

وی افزود: انسجامی که امروز در بین سپاه و نیرو های مسلح وجود دارد مثال نزدنی است، این نیروها در تمامی مشکلات  از جمله سیل، زلزله و کرونا در بین مردم و غمخوار آنها  بودند و در دل و جان مردم قرار دارند.

رئیسی بیان کرد: دفاع ازمردم، وطن و ارزش های انقلاب اسلامی، ایستادن در برابر گروه های تروریستی از ویژگی های نیروی مسلح ما است.

رئیسی با عنوان اینکه امروز این اقتدار نه تنها مابلکه  همه دنیا آن را درک کرده اند، افزود: بعد از طوفان الاقصی وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را بهم ریخت، اقتداری که ارتش و سپاه آفریدند و در یک اقدام عقلانی و حساب شده، دقیق و سریع  انجام دادند کاری کردن که به گفته رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

وی عنوان کرد: کاری که نیروی مسلح انجام داد به همگان نشان دادند که ملت ایران ملتی در صحنه است، نیروهای در صحنه آماده اقدام و منتظر فرمان هستند.

رئیس جمهور بیان کرد: برنامه وعده صادق اقدامی محدود، نه فراگیر و گسترده  بود اگر قصد بر  حمله گسترده بود آن وقت میدیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند.

رئیسی گفت: به همان مراکزی که از آنجا به منافع ایران حمله شده بود برخورد شد، اکنون اعلام می‌کنیم اگر کوچکترین تعرضی صورت گیرد یقین بدانند برخوردی شدید و سهمگین با آنها خواهد شد.

وی عنوان کرد: استکبار و حامیان آنها  فهمید قدرتشان پوشالی بوده به همین دلیل گزینه نظامی مدت ها است که  در ادبیات نظام سلطه دیگر نیست و دلیل آن   افتخار و قدرت آفرینی است که نیروهای مسلح ما دارند.

وی افزود: کشورهایی که بدنبال عادی سازی رژیم صهیونیستی بودند اکنون در برابر ملت خود شرمنده شدند.

رئیس جمهور بیان کرد: روز قدس،  نه در ایران و منطقه بلکه همه دنیا آزادی قدس را فریاد زدند،  امروز تنفر از رژیم صهیونیستی نسبت به هر زمان دیگر  در عالم بیشترشده و این یعنی پیروزی.

رئیسی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما افتخار کنند، پرچمی که در حمایت از فسطین برافراشته کردند، امروز آهنگ همه ملت ها شده این یعنی پیروزی گفتمان ملت ایران و افتخاری برای ملت ما است.

وی گفت: نیروهای مسلح و ارتش ما امنیت ساز و صلح آفرین و موجب افتخار برای منطقه هستند باید بجای قمار با اسب بازنده، به نیروهای خودی اتکا شود،  ما هیچ نیازی به حضور بیگانه  در خلیج فارس، دریای سرخ و منطقه نداریم بلکه  خودمان می توانیم امنیت را فراهم کنیم.

رئیس جمهور عنوان‌کرد: ما در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیروهای مسلح را وظیفه خود می‌دانیم. مساله آنها مساله ماست. برنامه ریزی شده که کمترین مشکل به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی داشته باشیم. جلوه‌های زیبای همکاری دولت و نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنیم و رهبری هم بر آن تاکید دارند و در گره گشایی از زندگی مردم تأثیرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه