English

مدیر مرکز درمانی حضرت زینب (س) خبر داد؛

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خانواده نیک اندیش سلامت به مرکز درمانی حضرت زینب(س)

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) گفت: از سوی یک خانواده نیک اندیش شیرازی، یک میلیارد تومان در راستای توسعه تجهیزات بیمارستانی به مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) اهدا شد.

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خانواده نیک اندیش سلامت به مرکز درمانی حضرت زینب(س)
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه هزینه ‌های خرید تجهیزات نیازمند توجه بیشتر خیرین به حوزه سلامت است، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبودها و نیازهای این بیمارستان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب(س) اهدا شده است.  

سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره ‌برداری رسید.

او با قدردانی از همدلی نیک اندیشان برای رفع نیازهای عرصه سلامت و تجهیز بخش های بیمارستان ها، اضافه کرد: قدردانی و تکریم خیرین و صرف هزینه در محل مورد نظر آنان، باعث مشارکت بیشتر آنان در حوزه سلامت می شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) ادامه داد: در همین راستا و در آیینی با حضور مدیر و مسوولان بیمارستان حضرت زینب(س)، راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به  گالری تصاویر خیرین و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه