English

دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف تا

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: الف‌تا رویدادی ملی است که با شناسایی و به‌ اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.

دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف تا
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی در نشست هفتگی برخط با روسا واعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان از تمامی همکاران فرهنگی و همچنین فعالین تعلیم و تربیت استان برای ثبت نام و مشارکت در دومین رویداد ملی الفتا دعوت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اهداف رویداد ملی الفتا گفت: الف‌تا سازوکاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌ دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه می باشد.

قاسمی افزود: قبلا جشنواره های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگوها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می شد که از سال جاری  همه این جشنواره ها تجمیع وتحت عنوان الفتا برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: تمامی معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت نمایند.

وی گفت: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: قرار است در استان و کشور نیز از آثار وتجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

قابل ذکر است بیشترین میزان مشارکت در اولین دوره رویداد ملی الف تا را استان فارس داشت و چهارتن از معلمان استان فارس توانستند در بین برگزیدگان بخش تک ایده و تجارب برتر رویداد بین المللی «الف تا» قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه