English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ فارس مطرح کرد؛

احیای فرآیند واریز سرانه به حساب مدارس در دولت سیزدهم پس از ۸ سال وقفه

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: فرآیند واریز سرانه به حساب مدارس که از سال ۱۳۹۲ قطع شده بود در دولت مردمی سیزدهم احیا شد ودر طول بیش از دو سال که از عمر این دولت می گذرد تا کنون بیش از۳۸۶ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس واریز شده است.

احیای فرآیند واریز سرانه به حساب مدارس در دولت سیزدهم پس از ۸ سال وقفه
به گزارش خبرگزاری موج فارس

به نقل از آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به مصوبات جلسه قبل، اظهار کرد: جلسه ای در خصوص ایده های خلاقانه در خصوص کنکور و کسب رتبه های برتر با حضور عوامل موثر برگزار و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

وی افزود: واریز سرانه به حساب مدارس که از سال ۱۳۹۲ قطع شده بود در دولت مردمی سیزدهم احیا شد و در طول بیش از دو سال که از عمر این دولت می گذرد تاکنون بیش از
۳۸۶ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس واریز شده است.

عسکری تصریح کرد:در راستای فراهم ساختن زمینه بهره مندی بیشتر افراد محله ها، از فضاهای ورزشی مدارس، توافق نامه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان منعقد کرده ایم.

وی ادامه داد:  در راستای تحقق طرح دانش آموز محوری در روزهای دوشنبه هر هفته جلساتی با دانش آموزان برگزار و تصمیمانی براساس مطالبات دانش آموزان اتخاذ کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: توسعه هنرستان های فنی حرفه‌ای و کاردانش در دستور کار قرار دارد و مکان های مورد نیاز شناسایی شده است.

وی ادامه داد: ۳۸درصد از دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان فارس در هنرستان های فنی حرفه‌ای و کاردانش تحصیل می کنند.

عسکری گفت: از نظر توسعه رشته های مهارتی هجدهمین استان کشور هستیم و تلاش داریم تعدادی هنرستان جدید از جمله هنرستان های جوار در شیراز و چند شهرستان راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در موضوع مولدسازی، ادامه داد: در بخش مولدسازی در سطح استان فارس، ۱۰۷ مورد ملک مازاد شناسایی شده که در دست اقدام برای مولد سازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه