English

استاندار فارس خبر داد؛

تشکیل قرارگاه هویت افزایی مقام معلم در فارس

استاندار فارس در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با اتخاذ ۲۱ مصوبه که بر گرامی‌داشت مقام معلم تاکید داشت، از تشکیل قرارگاه هویت افزایی مقام معلم در فارس خبر داد.

تشکیل قرارگاه هویت افزایی مقام معلم در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد.

استاندار فارس در این جلسه با بیان اینکه در هفته معلم سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز ۵۰۰ مربی، معلم و دبیر برگزیده و برتر در دو حوزه آموزش و پرورش تقدیر خواهند شد اظهار داشت: البته تقدیرهایی که توسط دانش آموزان نیز انجام می‌شود طبیعتاً اثر و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات شایسته تقدیر از آموزگاران و معلمین است افزود: مدیران کل استان می‌توانند به سبب قدردانی از معلمین خود، طی برگزاری گردهمایی در سازمان مشغول به خدمت مقام آموزگاران خود را گرامی بدارند.

 محمد هادی ایمانیه با تاکید بر اینکه گرامی‌داشت مقام معلم نباید به یک روز در هفته منحصر شود، تصریح کرد: از نظرات معلمین برای برگزاری هفته مقام معلم استفاده کنید؛ این اقدام نشان می‌دهد که مشکل و اولویت اصلی آموزگاران چیست.

 رئیس شورای آموزش و پرورش فارس ضمن اینکه مدیر کل آموزش و پرورش استان را مکلف کرد موضوع مسکن معلمین را با همفکری مدیر کل راه و شهرسازی استان بررسی و گزارشی در این زمینه ارائه دهد، به موضوع معیشت خانواده بزرگ آموزش و پرورش فارس هم اشاره‌ای کرد و افزود: توسعه، ساماندهی و تقویت تعاونی مصرف فرهنگیان و ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر با تولید کنندگان استان با رویکرد حذف واسطه‌های غیر واقعی و غیر ضروری در تامین بخشی از معیشت فرهنگیان قطعاً موثر است.

 وی با تاکید بر اینکه مصوباتی که نیاز به بار مالی از سایر دستگاه‌ها دارد باید ابتدا با آن دستگاه در قالب تفاهم نامه هماهنگ شود، تصریح کرد: اگر از ابتدا برای مواردی که نیاز به تامین منابع مالی دارد توجه کافی صورت نپذیرد در هنگام اجرای مصوبات با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

 نماینده عالی دولت در بخش دیگر سخنان خود از ایجاد قرارگاه هویت افزایی مقام معلم با هدف تکریم و ارتقاء شان و جایگاه معلم با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در فارس خبر داد و خاطرنشان ساخت: اساسنامه این قرارگاه پس از تنظیم به تایید اعضا خواهد رسید؛ در این قرارگاه با توجه و تمرکز به اسناد بالادستی و با حضور گروه‌های مختلف و درگیر با استمرار و هم افزایی و عدم موازی‌کاری برای هویت افزایی مقام معلم تلاش می‌شود.

یکصد و شصت و هفتمین شورای آموزش و پرورش استان فارس با تصویب ۲۱ مصوبه و با تمرکز بر گرامی‌داشت مقام معلم به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه