English

استاندار فارس در یادواره پدران آسمانی نیروی انتظامی:

ارتباط، تکریم و تلاش در جهت حل مشکلات خانواده شهداء وظیفه دولت اسلامی است

استاندار فارس گفت: برگزاری این قبیل جلسات و بزرگداشت‌ها بخش کوچکی از وظیفه ما نسبت به شهدا و پاسداشت ارزشهاست و اهتمام به ارتباط با فرزندان معظم شهدا و تکریم و تلاش در جهت حل مشکلات آنان وظیفه مهم دولت اسلامی است.

ارتباط، تکریم و تلاش در جهت حل مشکلات خانواده شهداء وظیفه دولت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه، امروز همزمان با اولین روز از هفته دولت، در یادواره پدران آسمانی در جمع فرزندان شهدا و خانواده متوفیان نیروی انتظامی استان فارس که با حضور سردار قاسم رضایی؛ جانشین فراجا در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم علیه السلام برگزار شد، گفت: برگزاری این قبیل جلسات و بزرگداشت‌ها بخش کوچکی از وظیفه ما نسبت به شهدا و پاسداشت ارزشهاست و اهتمام به ارتباط با فرزندان معظم شهدا و تکریم و تلاش در جهت حل مشکلات آنان وظیفه مهم دولت اسلامی است.

 
وی به آیات تلاوت شده در ابتدای جلسه اشاره کرد و افزود: خداوند متعال در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران فرموده است؛ "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ؛ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌ اند مرده مپندار بلکه زنده‌ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‌شوند". همچنان و تا قیامت نیز شهدای عزیز در حال دریافت رزق از خداوند متعال هستند و به آنچه از جانب خداوند دریافت کرده اند شادمان هستند؛ ان شاءالله ما هم بتوانیم در پی ایشان از این روزی بهره ای ببریم.
 
استاندار فارس، نیروی انتظامی را از استوانه های استوار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: خون شهدا در راه نظام هزینه شده است و این هزینه، هم اکنون به سرمایه ای برای کشور تبدیل شده و یادگاران ایشان هم اکنون مسیر رشد، توسعه و ارتقای بیش از پیش نظام و کشور را در پیش گرفته اند‌.
 
وی ادامه داد: جان برکفان نیروی انتظامی در مسیر برقرای امنیت و تامین آسایش ملت تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده همچنان در مسیر دفاع از امنیت مردم ثابت قدم هستند.
یادواره پدران آسمانی+شیراز
یادواره پدران آسمانی+شیراز
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه