English

استاندار فارس:

بر ضرورت تغییر و اصلاح در الگوی مصرف تاکید کرد

استاندار فارس، بر ضرورت تغییر و اصلاح در الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: دولت بصورت مجدانه به دنبال اصلاح در الگوی مصرف است؛ در شرایط فعلی همواره به دنبال منابع جدید برای تامین آب، برق و سایر انرژی‌ها هستیم که این مهم خود به نوعی در دراز مدت کشور را دچار بحران می‌کند.

بر ضرورت تغییر و اصلاح در الگوی مصرف تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در چهارمین جلسه ارتقا بهره وری که با اصول روسای کمیته‌های تخصصی در استانداری فارس برگزار شد بر ضرورت تعیین شاخص‌های اثربخشی تاکید کرد و گفت، اگر در ابتدا، آسیب‌ها به درستی شناخته شود، راه حل‌های آنها نیز به آسانی به دست می‌آید.

استاندار فارس، مهم‌ترین و بیشترین حوزه‌ی نیازمند به اثر بهره‌وری را، حوزه‌های مربوط به آب، برق و حامل‌های انرژی عنوان کرد و گفت: همواره به دنبال منابع جدید برای تامین آب، برق و سایر انرژی‌ها هستیم که این مهم خود به نوعی در دراز مدت کشور را دچار بحران می‌کند.

ایمانیه بر لزوم کنترل، کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت نیز تاکید کرد و افزود: در دنیا افراد پرمصرف باید هزینه مصرف بیش از سرانه استاندارد را به قیمت تمام شده پرداخت کنند و امروز در کشور ما پرمصرف ها از جیب اقشار ضعیف و کم مصرف هزینه می کنند.

ایمانیه افزود: از دلسوزان، دغدغه‌مندان، صاحب نظران درخواست می‌کنم به سهم خود برای ارائه راه‌های عملیاتی مبنی بر افزایش بهره‌وری با صرف هزینه کمتر اقدام کنند؛ از نظر اساتید و نخبگان استفاده و راه حل‌های بین‌المللی را نیز بررسی کنید.

او افزود: طبق قانون و در آینده ای نزدیک استفاده از چاه و آب سدها برای صنایع ممنوع می‌شود، مگر اینکه در نزدیکی خط انتقال آب از خلیج فارس و یا شبکه پساب قرار نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه