English

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

بسیج درخت تنومند و قطع‌کننده دست درازی‌های دشمنان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج تبدیل به یک درخت تنومند شده است که دست دشمنان را از دست درازی به کشور قطع کرده است.

بسیج درخت تنومند و قطع‌کننده دست درازی‌های دشمنان است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام ذوالنوری اظهار کرد: هفته پر برکت بسیج ابتکار امام (ره) است، بسیج یک تشکل، یک سازمان است و تمامی کلمه بسیج در ساختار سازمان تعریف نمی‌شود فراتر از یک سازمان است بسیج یک فرهنگ متعالی است یک روحیه و معیار و اصول است اگر چه شاهد بخش عظیمی از بسیجیان پرتوان و آزمایش اقتدار بسیج در سراسر کشور هستیم ولی کم نیستند جمعیت‌های که اگر چه در قالب سازمان بسیج تشکل پیدا کردن ولی مکتب و فرهنگ آن‌ها مبانی بسیج است و همین است که دشمن را ناکام کرده است.

وی افزود: از سراسر دنیا توریسم درمانی و گردشگری درمانی به کشور ما می‌آیند چون هزینه درمان در کشور ما از خیلی از کشورهای دیگر کمتر و تخصص در اوج می‌باشد و توانسته‌ایم تحریم‌ها را با خود کفایی و توانمندی نخبگانمان خنثی کنیم ما قادریم در زمینه علوم شبیه سازی ژنتیکی و سایر متعلقاتش طعنه به همه کشورهای پیشرفته دنیا بزنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر و روحیه آرمان‌های بسیج حاکم شده است تفکر و روحیه و مرتب بسیج در هر جای کشور جاری شد و نفوذ و تعالی پیدا کرد ما شاهد سرزندگی و خلق ابتکارات و شاهد عظمت هستیم در زمان انقلاب اگر وجود بسیج نبود دشمنان اسلام و انقلاب ما را ساقط کرده بودند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: عزت و افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و همه مدافعان ما برخورداری از روحیه و تفکر بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج در هر دستگاه و ارگانی نفوذ و تعالی پیدا کرد شاهد سرزندگی و خلق ابتکار هستیم بسیجیان چه در جنگ‌های سخت، چه در جنگ‌های نرم انواع توطئه‌ها و هجوم‌دشمن را بی تأثیر یا کم تأثیر کرده‌اند، بسیجیان در قالب اقشار مختلف دانشجو، طلبه، اقشار، اصناف در مقابل هجمه‌ها، طوفان‌های تصنعی دشمن بالاترین نقش‌آفرینی را داشتند و اگر بسیج نبود نظام ما پایدار و استوار نمی‌ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه