English

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

حماس پاسخ وحشیگری چندین ساله صهیونیست ها را داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پاسخگویی به تجاوز دشمن صهیونیستی با قدرت توسط حماس شروع شده و به صورت عملیات موشکی و نظامی و تدافعی در مقابل تعرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

حماس پاسخ وحشیگری چندین ساله صهیونیست ها را داد

یعقوب رضا زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری موج، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران، اظهار داشت: عملیات پیچیده و ترکیبی جوانان مبارز فلسطین ی در نوار غزه، انتقام سخت مقاومت اسلامی از تجاوز جنایت کارانه رژیم غاصب اسرائیل، در مسجد الاقصی و سرزمین های اشغالی فلسطین است و موجب شده هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی که بیش از گذشته، آشکار شود و سامانه دفاعی گنبد آهنی و چتر امنیتی رژیم اشغالگر قدس به چالش کشیده شود.

وی ادامه داد: این طوفان سهمگین، خشم مردم مظلوم فلسطین است که از غزه آغاز و انشالله به کرانه باختری و سایر نقاط کشور فلسطین کشیده خواهد شد و هشداری جدی به کشورهای مرتجعی است که با عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی، به آرمان های ملت فلسطین خیانت کردند.

 

بیشتر بخوانید:

صهیونیست‌ها تاوان اقدامات مخرب خود را می‌دهند

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم اسرائیل را فرو ریخت

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حملات گسترده از زمین، هوا، دریا و عملیات پهپادی، موشکی و سایبری جوانان غیور فلسطینی و‌ غافلگیر کردن دشمن صهیونیستی، تحقق وعده الهی و نوید بخش افول و زوال زودهنگام این رژیم منحوس در نابودی غاصبان قدس شریف است.

رضا زاده تصریح کرد: این پیروزی بزرگ را به ملت مظلوم فلسطین و‌ جبهه مقاومت، تبریک عرض گفته و از خداوند متعال، عزت روز افزون اسلام و ملت های مسلمان را خواهانم. آغاز کننده این جنگ و تجاوز و هرگونه اقدامات وحشیانه از طریق اسرائیل است چون رژیم غاصب صهیونیستی بوده که به ملت و دولت و خاک مسلمانان تجاوز کرده است.

وی ادامه داد: پاسخگویی به تجاوز دشمن صهیونیستی با قدرت توسط حماس شروع شده و به صورت عملیات موشکی و نظامی و تدافعی در مقابل تعرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه