English

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم اسرائیل را فرو ریخت

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: عملیات مقتدرانه و به حق مردم مظلوم و گروه های جهادی فلسطین معروف به طوفان الاقصی که هیمنه پوشالی رژیم موقت و غاصب اسرائیل را در چشم جهانیان فرو ریخت.

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم اسرائیل را فرو ریخت

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی فلسطین ی ها، اظهار داشت: عملیات کنونی فلسطینی ها نشان داد این انتفاضه از مرحله سنگ به مرحله موشک رسیده است و این نشان از قدرت و عظمت ملت بزرگ فلسطین است.

وی افزود: عملیات مقتدرانه و به حق مردم مظلوم و گروه های جهادی فلسطین معروف به طوفان الاقصی که هیمنه پوشالی رژیم موقت و غاصب اسرائیل را در چشم جهانیان فرو ریخت.

 

بیشتر بخوانید:

صهیونیست ها در حال دادن تاوان اقدامات مخرب خود هستند

شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در برابر «طوفان‌الاقصی» مقاومت

غزه «شهر شرارت» است فورا آنجا را ترک کنید

در آستانه پیروزی هستیم، پس بیایید تا در این پیروزی عظیم با یکدیگر شریک باشیم

عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در فلسطین اشغالی/اسرائیل در آتش

شرایط دشواری را در اسرائیل پشت سر می‌گذاریم

اسرائیل حق دارد از سرزمین خود دفاع کند

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند، گفت: از تمام ملت ها و کشورهای اسلامی انتظار می رود که ضمن حفظ اتحاد و انسجام، حمایت های همه جانبه خود را نسبت به ملت مظلوم فلسطین داشته باشند.

جوکار تصریح کرد: همچنین هشدار به کشورهای حامی رژیم غاصب؛ این کشورها بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نباید بر روی اسب بازنده شرط بندی کنند  و توصیه می شود ضمن برداشتن حمایت خود، به توده ملت های آزادی خواه بپیوندند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای مقاومت فلسطنین بالندگی خود را در این عملیات نشان دادند و ثابت کردند به آن درجه از قدرت رسیده اند که می توانند از نواز غزه محاصره شده، عملیات نظامی انجام دهند. همچنین نیروهای مقاومت اعلام کرده بودند که انتقام جسارت به مسجد الاقصی و انتقام خون های به زمین ریخته شده را خواهند گرفت و اکنون شاهد تحقق این امر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه