English

بیش از ۸ هزار فقره مرسوله بصورت الکترونیکی در استان کردستان جابجا شد

مدیرکل پست کردستان از جابجایی 8هزار و 657 فقره مرسوله پستی در استان کردستان بصورت الکترونیکی خبر داد.

بیش از 8 هزار فقره مرسوله بصورت الکترونیکی در استان کردستان جابجا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شهاب وحیدیان عصر امروز شنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: بخشی قابل توجهی از این افزایش استقبال مردم از تجارت الکترونیکی مرسوله‌های پستی به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور و استان بوده است.

مدیرکل پست کردستان گفت: میزان جابجایی و تجارت الکترونیکی مرسوله‌های پستی استان در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 52.43 درصد رشد داشته است.

وی تعداد مرسوله‌های پستی وارده و صادره از طریق تجارت الکترونیک را در فروردین پارسال به ترتیب پنج هزار و 426 فقره و 253 مورد اعلام کرد و افزود: فروردین امسال هفت هزار و 192 فقره مرسوله وارده و یک هزار و 465 فقره صادره به صورت الکترونیکی در استان جابجا شد.

مدیرکل پست کردستان از مراجعان خواست در زمان مراجعه به باجه‌های پستی موارد بهداشتی و حفاظتی را رعایت کنند و گفت: در زمان جابجایی بسته‌های پستی اقدامات لازم در زمینه ضدعفونی کردن مرسوله‌ها انجام می‌شود، بنابراین مردم بابت این موضوع نگرانی نداشته باشند.

وحیدیان به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی طرح تحول ستاپ( سکوی تجارت الکترونیک پست) در کشور اشاره کرد و یادآور شد: شرکت پست کردستان هم تلاش می‌کند این طرح را در استان اجرا کند تا زمینه گسترش هرچه بیشتر تجارت الکترونیک فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه