English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج؛

مجلس برای افزایش حقوق در لایحه برنامه هفتم اصرار به اجرای قانون مدیریت کشوری دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه مجلس اصرار به اجرای قانون مدیریت کشوری دارد و اگر آن قانون به درستی اجرا شود درصد افزایش حقوق ها افزایش پیدا می‌کند.

مجلس برای افزایش حقوق در لایحه برنامه هفتم اصرار به اجرای قانون مدیریت کشوری دارد

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به افزایش حقوق، اظهار داشت: افزایش حقوق در ابتدای هر سال برای کارمندان توسط مجلس و دولت و کارگران توسط شورای عالی کار تعیین می‌شود.

وی افزود: اینکه انتظار است که اواسط سال حقوق افزایش پیدا کند این انتظار نادرست است ولی پارسال چون در ابتدای سال افزایش اندکی داشت دولت در مهرماه یک لایحه افزایش حقوق داد و این لایحه تصویب شد و شاهد افزایش حقوق کارمندان دولت بودیم.

 

بیشتر بخوانید:

دولت باید ۱۵ درصد تعداد کارمندان خود را کاهش دهد

بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی و بازنشستگی اصحاب رسانه را فعال شود

لایحه برنامه هفتم توسعه ۱۹ شهریور در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درباره نیروهای مسلح نیز آنها یک قانونی دارند که میزان افزایش حقوق آنها نسبت به افزایش مصوب در بودجه یک مبلغ زیاد است و اگر اضافه شده است از این محل و توسط خود ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.

زنگنه تصریح کرد: هر سال یک افزایش سنواتی داریم، برای نیروهای مسلح نیز یک درصدی در بودجه بیشتر است که از آن محل بوده است از این رو در لایحه برنامه هفتم توسعه مجلس اصرار به اجرای قانون مدیریت کشوری دارد و اگر آن قانون به درستی اجرا شود درصد افزایش حقوق ها افزایش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه