English

تا پایان برنامه هفتم توسعه؛

دولت باید ۱۵ درصد تعداد کارمندان خود را کاهش دهد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: به موجب مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد.

دولت باید ۱۵ درصد تعداد کارمندان خود را کاهش دهد

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: به موجب مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد و همه دستگاههای وابسته به یک وزارتخانه و دستگاههای تابعه در استانها و شهرستانها در هم تجمیع و به یک اداره کل تبدیل شوند.

محسن زنگنه در توضیح جلسه روز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: این کمیسیون در این جلسه موارد مربوط به فصل اصلاح ساختار اداری برنامه هفتم را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه افزود: به موجب مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد. همچنین مقرر شد همه دستگاههای وابسته به یک وزارتخانه و دستگاههای تابعه در استانها و شهرستانها در هم تجمیع شوند و عملا دستگاه‌ها به یک اداره کل تبدیل شوند.

زنگنه تاکید کرد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات و ... مشروط به تایید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاهها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی، تاکید کرد: در این بخش مقرر شد تا دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق مورد نیاز انرژی هسته ای در طول برنامه هفتم را از محل تهاتر نفت تامین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه