English

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف اعلام کرد؛

آزادی ۳۰۰ زندانی به همت واقفان همزمان با میلاد پیامبراعظم (ص)

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف گفت: پیش بینی می شودهمزمان با سالروز میلاد پیامبراعظم (ص) با همت عموم خیران و واقفان ۳۰۰ زندانی به آغوش خانواده های خود بازگردند.

آزادی ۳۰۰ زندانی به همت واقفان همزمان با میلاد پیامبراعظم (ص)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی با بیان اینکه این سازمان علی الحساب مبلغ دو میلیارد تومان به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داده است، گفت: پیش بینی می شود همزمان با سالروز میلاد پیامبر (ص) با همت عموم خیران و واقفان ۳۰۰ زندانی به آغوش خانواده های خود بازگردند.

وی افزود: مرحله اول آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در روز عید غدیر با مشارکت عموم مردم و خیران و متولیان موقوفات اجرا شد که طی آن ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند.

شرفخانی گفت: افرادی که در بین زندانیان انتخاب شدند کسانی بودند که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیرعمد، گرفتار زندان شده بودند و به خاطر مبلغی جزئی خانواده‌های آنها نان آور نداشت و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد.

وی از برگزاری مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با هفته وحدت خبر داد و گفت: این مرحله در روز ۱۷ ربیع‌الاول برابر با ۲۴ آبان‌ماه سالروز میلاد پیامبر (ص) اجرا می‌شود.

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف استفاده از مشارکت‌های مردمی را بخشی از این کار برشمرد و گفت: براساس ظرفیت سنجی انجام شده برای هر استان مبالغی را در نظر گرفته‌ایم تا همه استان‌ها بتوانند به خوبی مشارکت‌های مردمی و ظرفیت موقوفات را به خدمت امر آزادسازی زندانیان در بیاورند.

وی ادامه داد: این کار در استان‌ها آغاز شده و نمایندگان اوقاف جلساتی را با سازمان امور زندان‌ها در استان‌های مختلف برای شناسایی زندانیان و در نظر گرفتن اولویت‌ها برگزار کرده اند، همچنین فعالیت دیگر در این زمینه برگزاری جلسات و هماهنگی با خیران و واقفان و عموم مردم برای مشارکت در این امر خداپسندانه است.

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف از آزادی ۳۰۰ زندانی در مرحله دوم این طرح خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم روز میلاد پیامبر (ص) تعداد ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنیم. البته فعلاً منتظر مشارکت‌ها هستیم تا به جمع‌بندی نهایی برسیم. امیدوارم بتوانیم عدد زندانیان آزاد شده از بند را از ۳۰۰ نفر هم عبور دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه