English

سالک در گفتگو با موج:

حضور بیشتر مردم پای صندوق های رای مجلس تراز انقلاب را تشکیل خواهد داد/ تشکیل مجلس انقلابی کلیدی برای انتخابات ۱۴۰۰ است

عضو فراکسیون ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل مجلس تراز انقلاب کلیدی برای انتخابات 1400 است.

حضور بیشتر مردم پای صندوق های رای مجلس تراز انقلاب را تشکیل خواهد داد/ تشکیل مجلس انقلابی کلیدی برای انتخابات 1400 است

احمد سالک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به شاخص های انتخاب درست و خصوصیات یک نماینده منتخب، اظهار داشت: انتخاب درست سه وجه کلی دارد که وجه اول آن اقدام قانونی تمام دستگاه های حاکمیتی است، همانگونه که در طول چهل سال گذشته اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: مردم ما با بصیرت کافی و آگاهی های لازم، مرز بین حق و باطل، اسلام و استکبار را تشخیص می دهند لذا با تکیه بر همین مسائل  40 سال پای این نظام مانده و ایستادگی کرده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هرچه بیشتر پای صندوق های رای حضور یابند می توانند مجلس تراز انقلاب  را تشکیل دهند و این اتفاق می تواند کلیدی برای انتخابات 1400 باشد تا به شکل گیری دولت جوان و انقلابی کمک کند.

سالک تصریح کرد: دستگاه های که در اداره انتخابات نقش آفرین هستند باید مطابق قوانین عمل کنند تا شاهد انتخابات پرشور باشیم.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید بدانند هر صحبتی را که انجام می دهند در محضر خداوند هم باید پاسخ دهند، افزود: نمایندگان مجلس باید روحیه انقلابی داشته و از دشمن هراسی نداشته باشند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شجاعت و عدم هراس از خشم استکبار را از ویژگی های نماینده مجلس دانست و خاطرنشان کرد: مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی پای آرمان های آن ایستادند لذا نماینده مجلس هم باید مدافع این مسئله باشد.

وی گفت: نماینده مجلس باید مردمی و کارآمد باشد و تحقق این مسئله منوط به داشتن سوابق کار اجرایی در کارنامه او است.

سالک در پاسخ به این سوال که پیامد انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی چیست، اظهار کرد: اگر در 2 اسفند یک انتخابات پرشور داشته باشیم مطمئنا استکبار مایوس تر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه