English

نقوی حسینی در گفتگو با موج:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن منجر به ناکامی دشمنان از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند

محمد حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت حضور مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اظهار داشت:  ملت ایران باید با حضور در این حماسه‌ نشان دهند که به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و دشمنان جمهوری اسلامی را مأیوس می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن منجر به ناکامی دشمنان از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود، ادامه داد: امروز غرب برای بر زمین زدن نظام ایران با چنگ و دندان به میدان آمده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکا به قدری وقیح و جنایتکار شده که سردار سلیمانی را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رساند.

نقوی حسینی  با بیان اینکه آمریکا از حربه تحریم دارو و غذا برای فشار حداکثری به مردم ایران استفاده می‌کند، در حالی که این امر در هیچ یک از پروتکل‌های تحریم جهانی وجود ندارد، افزود: قصد دشمنان این است که در اراده مردم ایران خلل ایجاد کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد:  انشاءالله ملت ایران با حضور در حماسه ۲۲ بهمن یکپارچه به میدان می‌آیند تا به دشمنان اعلام کنند که علی رغم همه مشکلات و اختلاف نظر‌ها با یکدیگر متحد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی