English

جولان آب در کوچه پس کوچه های اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: موردی از آبگرفتگی منازل ناشی از بارندگی‌های اخیر گزارش نشده است و همه تلاش خود را برای رفع مانداب‌ها در نقاط مختلف شهر به کار گرفته ایم.

جولان آب در کوچه پس کوچه های اهواز
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی شمسی با اشاره به ثبت حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی در اهواز، گفت: ۱۰ میلیمتر از این بارندگی حدود ساعت ۶ صبح امروز اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در پی بارندگی‌ها در هر منطقه شهرداری، ۳-۴ نقطه دچار آبگرفتگی شده‌اند، افزود: تلاش بر این است که تا ظهر امروز آبگرفتگی این نقاط رفع شود و در حال رساندن ماندآب به حداقل زمان هستیم.

شمسی ادامه داد: در حال حاضر در بلوار سردار هاشمی، شهرک دانشگاه، خیابان ادهم، زیرگذر شریعتی، مسجدالرحمان و خیابان انقلاب، کوی گلدشت، نبش ۴۵ متری شهرداری، کوی رمضان و ۲۰ متری کارمندی آبگرفتگی وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ورود آب به منازل، می‌گوید: در هیچ جایی از شهر اهواز آب وارد منازل شهروندان نشده است.

وی اضافه کرد: آبگرفتگی فعلی، تردد خودرو‌ها را سخت کرده است، اما تا ظهر امروز این آبگرفتگی رفع و رفت و آمد با خودرو تسهیل می‌شود، سپس آبگرفتگی‌های کاسه‌ای تا ۲۴ ساعت آینده کاملا رفع خواهند شد.  

شمسی با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، کمترین زحمت برای مردم ایجاد شود.

وی در خصوص نتیجه فعالیت‌های انجام شده در خصوص دفع آب‌های سطحی می‌گوید: اینکه مدت ماندآب در مناطق آبگرفته، از ۳-۴ روز به چند ساعت رسیده، نتیجه اقدامات انجام شده در این زمینه است و با ادامه این اقدامات ماندآب به حداقل می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه