English

تهران آماده بهار می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در بحث استقبال از بهار طرحی ارائه شد و پس از تایید به ۲۲ منطقه ابلاغ گردید.

تهران آماده بهار می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری حوزه پر تنوعی از جنس خدمت و موضوع کاری است.

وی گفت: بحث استقبال از بهار مصادف با ماه رمضان بوده که در راستای این دو مناسبت برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بیان کرد: در بحث استقبال از بهار طرحی ارائه شد و پس از تایید به ۲۲ منطقه ابلاغ گردید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تغییر و تحول در فضاهای شهری پایتخت و توجه به اقلیم شهر تهران رنگ های سبز رنگ اصلی، خاکستری- طوسی، فیروزه ای، سفید و زرد به عنوان تم رنگ فضاهای شهری پایتخت به تصویب رسید.

نظری عنوان کرد: رنگ یکی از عناصر مهم و هویت بخش عرصه‌های شهری به شمار می‌رود که وجودش روح و جان تازه‌ای به شهر می بخشد و منظر شهری را به طور کل تغییر می‌دهد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران نیز با انجام نظرسنجی و استفاده از نظرات تیم علمی متشکل از اساتید دانشگاه؛ کار علمی گسترده ای را در این خصوص انجام داده است .

وی گفت: در یک فرایند تدریجی کلیه المان های شهری، مبلمان شهری، علائم ترافیکی، پل های عابر پیاده و... براساس تم رنگ تعیین شده در سطح مناطق 22گانه شهر تهران رنگ آمیزی خواهد شد. 

نظری افزود: همچنین در فاز اول اجرای این طرح و در حوزه خدمات شهری طراحی لباس کارگران فضای سبز، پاکبانان، کارگران میادین میوه و تره بار براساس این تم رنگ و با رعایت مسائل روان شناختی استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران عنوان کرد: اقدامات با رویکرد اجرای برنامه ها و اقدامات خلاقانه و ویژه در راستای ایجاد تحول در سطح شهر تهران با توجه به تقارن ایام ملی و مذهبی چون دهه فجر، اعیاد شعبانیه، ماه رمضان، انتخابات و ... دیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه