English

صدای شرشر آب از شوشتر به گوش می رسد

طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با اقدام جهادی دولت سیزدهم اجرا و مشکل افت فشار ۳۱۱ هزار نفر از اهالی شوشتر و شهرهای اطراف برطرف شد.

صدای شرشر آب از شوشتر به گوش می رسد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، عباس صدریان‌فر در گفت وگو رسانه ای بیان کرد: خط انتقال آب ۷۰۰ میلی‌متری قدیم و فرسوده شوشتر با ایجاد مشکل برای ۴۰ درصد از شهروندان شوشتر، باعث افت فشار و نشتی آب مواجه شده بود و این مشکل به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها در حوزه آب و برق خوزستان مطرح بود.

وی افزود: در سفر گذشته رییس جمهور، تصفیه خانه و آبگیر شوشتر بهره‌برداری شد؛ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد این خط انتقال فرسوده نیز در اسرع وقت تعویض و به خط فلزی تبدیل شود؛ به همین منظور پنج کیلومتر خط ۷۰۰ میلی‌متری در محدوده شهری بافت سنتی شوشتر که فرسوده بود با تلاش شبانه‌روزی همکاران طی هفت ماه تعویض شد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه مخازن احداث شده به علت فرسودگی بی‌استفاده مانده بود گفت: ظرفیت مخازن آب شوشتر ۱۶ هزار مترمکعب بود که با احداث این خط به ذخایر آب شوشتر اضافه شد.

صدریان‌فر طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر را یکی دیگر از طرحهای اجرا شده طی یکسال گذشته در راستای آبرسانی به شهرهای خوزستان دانست که با اجرای آن ۳۱۱ هزار نفر در شهرهای شوشتر، گتوند، صالح شهر، جنت‌مکان، سماله، شهید شرافت، سرداران تا افق ۱۴۲۵ از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: با اجرای این طرح سالانه ۲۷ میلیون متر مکعب آب مورد نیاز این شهرها تامین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه