English

تجلیل از نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت رشته فناوری خودرو در آبادان

مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت رشته فناوری خودرو و عیب‌یابی سیستماتیک خودروهای انژکتوری خارجی با حضور ۲۵ نفر از ۱۳ استان کشور در شهر آبادان برگزار شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت رشته فناوری خودرو در آبادان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، در این دوره از مسابقات نمایندگان استان‌های‌ چهارمحال‌وبختیاری، فارس، تهران، کرمانشاه، کهگیلویه‌وبویراحمد، البرز، گیلان، مازندران، لرستان، کرمان، اصفهان و خوزستان ۲۸ تا ۳۰ بهمن به مدت ۳ روز رقابت 

پوریا کمائی از استان خوزستان مقام اول️، سیدسعید حسینی‌مقدم از کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه دوم و  محمدحسن افسر ولائی از استان تهران نفر سوم این دوره از مسابقات شدند.

 این‌گونه مسابقات رقابت سالم میان افراد ماهر   موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی می‌شود و همچنین فرصتی برای دستیابی به خلأ موجود آموزشی، ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و توانمندی‌های مهارتی در شاغلان بنگاه‌های اقتصادی فراهم می‌کند.

 شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت‌آموزی، ارتقاء سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین افراد ماهر و متخصص، از اهداف برگزاری مسابقات مهارتی است.

مراسم اختتامیه، اهداء جوایز و تجلیل از نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند  برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه