English

مخلان امنیت در چنگال قانون / ۱۹ شرور دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: ۱۹ نفر با اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت عمومی با محوریت مبارزه با جرائم خشن در شهرستان شوش بازداشت شد.

مخلان امنیت در چنگال قانون / ۱۹ شرور دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از دادگستری خوزستان، مسلم کرم اللهی روز دوشنبه درخصوص اجرای این طرح بیان کرد: در اجرای این طرح که با رصد اطلاعاتی و همکاری ضابطان قضایی انجام شد، تعدادی از کسانی که اقدام به تیراندازی در سطح معابر می‌کردند، سارقان مسلح و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از منازل و مخفیگاه متهمان، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری، ١۴ دستگاه موتورسیکلت ارکان مخدوش، یک دستگاه خودروی مسروقه و مقادیری انواع اموال مسروقه کشف شد.

کرم اللهی ادامه داد: همچنین در تحقیقات اولیه نیز متهمان به ارتکاب ٣١ فقره انواع سرقت عادی، ۶ فقره سرقت مسلحانه، ۲ فقره سرقت به عنف و ٢٠ فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

داستان عمومی و انقلاب شوش بیان کرد: در راستای اجرای دستور رئیس کل دادگستری استان، با تمام توان و بدون اغماض با کسانی که نظم عمومی را خدشه‌دار کرده و امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، برخورد قضایی قاطع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه