English

قتل هولناک مرد جوان در لواسان / بازداشت عامل جنایت در شمال ایران

مرد جوانی که در اقدامی هولناک در یکی از باغ‌های لواسان مرتکب قتل شده بود، در شمال ایران دستگیر شد.

قتل هولناک مرد جوان در لواسان / بازداشت عامل جنایت در شمال ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چندی قبل، کشف جسد مرد جوانی در یکی از باغ‌های لواسان توسط مردم کشف شد و طولی نکشید که این ماجرا در بی‌سیم‌های پلیس پیچید و دقایقی بعد کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شدند.

تیم پلیسی به محض ورود به باغ موردنظر با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه  شدند که براثر خفگی به قتل رسیده و آثار جراحات روی بدنش مشهود بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، اهالی محله تردد فرد مشکوک و غریبه‌ای را مشاهده نکرده‌اند.

کارآگاهان جنایی در نخستین گام با اقدامات فنی و مخابراتی متوجه شدند، مقتول با مرد جوانی به نام مسعود در باغ موردنظر قرار ملاقات داشته و مسعود به دلایل نامشخصی به صورت مخفیانه راهی یکی از شهرهای شمالی کشور شده است.

کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، تحلیل‌های اطلاعاتی خود را ادامه دادند و با بررسی‌های تخصصی مخفیگاه مسعود را در شمال ایران شناسایی کردند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم، با دستور بازپرس دادسرای لواسانات، بی‌درنگ راهی مخفیگاه مورنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای مسعود را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در جریان جلسه بازپرسی در دادسرا، منکر به قتل رساندن مرد جوان شد اما آثار ضرب و جرح روی بدنش که براثر درگیری با مقتول به وجود آمده مشهود و سرنخ‌های کشف شده حکایت از آن دارد که وی مرتکب جنایت شده است.

با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان این پرونده در اختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه