English

سردار غلامرضا جعفری عنوان کرد؛

قاتلان متواری در تور پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 2 نفر قاتل فراری پس از 3ماه در عملیات ضربتی مأموران در شهرستان میناب خبر داد.

قاتلان متواری در تور پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: در پی یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در بخش هشتبندی واقع در شهرستان میناب و فراری شدن قاتل یا قاتلان، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتلان فراری را پس از گذشت سه‌ماه که به‌صورت مداوم محل خود را تغییر میدادند شناسایی و با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و آنان را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه در مخفیگاهان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتلان مشخص شد که دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان می باشند و تحت تعقیب بوده اند، افزود: قاتلان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات مستدل پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه