English

پسر معتاد در کوزران به دست پدرش به قتل رسید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قتل مردی میان‌سال به دست پدرش در شهر کوزران گفت: این فرد اعتیاد شدید فرزندش و آزار و اذیت‌های وی را دلیل قتل عنوان کرد.

پسر معتاد در کوزران به دست پدرش به قتل رسید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از گزارش یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه، مأموران پلیس در محل حاضر قتل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با حضور پلیس، در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مرد میان‌سال 49 ساله‌ای با پدر خود درگیر و سپس به ضرب گلوله اسلحه پران جان خود را ازدست‌داده است.

آمویی خاطرنشان کرد: مأموران در گام بعدی به سراغ پدر قاتل رفته و وی پس‌ازآنکه خود را تسلیم پلیس کرد، انگیزه‌اش را از این کار اعتیاد شدید فرزندش و تقاضاهای مکرر وی برای دریافت پول جهت تهیه مواد اعلام کرد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: این فرد در ادامه اظهارات خود عنوان کرد در روز حادثه نیز پسرش برای دریافت پول به درب منزلش مراجعه و اقدام به سنگ‌پرانی و ایجاد مزاحمت برای دیگر اهالی منزل کرده و او نیز برای فراری دادن پسر معتادش اقدام به شلیک تیر با اسلحه پران کرده که منجر به مرگ وی شده است.

وی با اشاره به کشف اسلحه پرانی که از آن تیراندازی شده، گفت: در این راستا پرونده‌ای قتل تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه