English

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه :

قتل ۲ نفر در کرمانشاه به دلیل اختلاف

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: ۲ نفر در کرمانشاه در یک مجتمع تجاری به دلیل اختلاف به قتل رسیده‌اند و تلاش برای دستگیری قاتل توسط پلیس ادامه دارد.

قتل ۲ نفر در کرمانشاه به دلیل اختلاف

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مجتمع‌های تجاری این شهر، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در محل تیراندازی مشاهده کردند ۲ نفر از کسبه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد فرد قاتل که خود نیز از کسبه مجتمع تجاری بوده پس از آنکه با یکی از مقتولان درگیر می‌شود با اسلحه کمری به وی شلیک می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: طبق اظهارات شاهدان حادثه، در همین حین یکی دیگر از کسبه که برای میانجیگری اقدام کرده بود نیز مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و هر ۲ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به متواری شدن فرد قاتل از صحنه درگیری و اینکه دلیل اقدام وی پاره‌ای از اختلافات بوده است، یادآوری کرد: تلاش برای دستگیری این فرد از سوی پلیس ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه