English

رئیس اورژانس خوزستان اعلام کرد؛

۴۳۹ ماموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام ۴۳۹ مأموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه خبر داد.

۴۳۹ ماموریت اورژانسی طی شبانه روز گذشته در مرز چذابه انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرهنگ کره‌بندی عصر پنج شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سیزدهمین روز استقرار در مرز چذابه بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۴۳۹ مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی، تنفسی و اورژانس زنان انجام شده که ۴۰۱ بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و ۳۸ بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

وی به تعداد کل مراجعین به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۲۳ نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی، قلبی و اورژانس زنان به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که سه مورد اعزام به بیمارستان‌های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اورژانس بیمارستانی نیز در شبانه‌روز گذشته تعداد ۲۶ مراجعه‌کننده داشت که ۲۰ نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و ترخیص و ۶ نفر بستری شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه