English

وزیر کشور:

همکاری دولت عراق در خدمات رسانی به زوار اربعین بسیار عالی است

وزیر کشور از دولت و مردم عراق بابت میزبانی از زائران اربعین قدردانی کرد و گفت: سخاوتمندانه هر آنچه را داشته‌اند برای زوار دریغ نمی‌کنند.

همکاری دولت عراق  در خدمات رسانی به زوار اربعین بسیار عالی است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در ایام هفته دولت توانستم در خدمت مردم سمنان باشم و امروز در خوشحالی مردم بابت اینکه فرودگاه سمنان مرز هوایی و بین‌المللی شده و فردا نخستین پرواز را به سمت نجف اشرف را خواهد داشت سهیم باشم.

وی افزود: از اینکه سمنان دارای مرز هوایی و مرز بین‌المللی شده به مردم سمنان تبریک می‌گویم و از اینکه این اقدام و مصوبه دولت سبب خوشحالی مردم شده است و این مرز شکل گرفته است.

وی درباره وضعیت زائران اربعین و نحوه همکاری دولت عراق نیز گفت: همکاری دولت عراق بسیار عالی است هم در مرزها و هم حمل‌ونقل و همه خدماتی که بتوانند انجام دهند همکاری مطلوب داشته‌اند.

وزیر کشور افزود: از دولت عراق و مردم عراق بسیار سپاسگزاریم چرا که سخاوتمندانه هر آنچه را داشته‌اند برای زوار دریغ نمی‌کنند و تلاش دارند که همه زمینه‌ها را برای پذیرایی از زوار فراهم کنند.

وحیدی افزود: البته طبیعی است در یک مقطع خاص چند میلیون نفر انسان در یک مکان حضور دارند و خواه‌ناخواه کمبودهایی به وجود می‌آید؛ هوا هم گرم است اما همه آن‌ها تلاش کردند و در اینجا هم همه دستگاه‌ها تلاش دارند امکانات را فراهم کنند و در خدمت زوار هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه اربعین خوبی داریم و در دیدارهایی که با زوار چه در داخل ایران و عراق داشتم و از آن‌ها سؤال شد از وضعیت رضایت داشتند و امیدوارم تا آخر همایش بزرگ اربعین این رضایت وجود داشته باشد.

 

اصل تنش آبی در استان سمنان درست است‌

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه استان سمنان دچار تنش آبی است و برای این مهم چه اقدامی انجام می‌شود گفت: البته این موضوع و مسئله به عهده وزیر نیرو است اما استاندار نیز این مهم را دنبال می‌کند.

وحیدی گفت: اصل تنش آبی در استان سمنان درست است و این مهم از سوی وزارت نیرو و همچنین با تلاش‌های استاندار سمنان و همه مسئولان و نمایندگان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در بازدیدهایی که انجام شد و موضوع آب نیز مطرح شد؛ برای تأمین آب صحبت شد و موارد در دستور کار است و امیدوارم مشکل آب با تلاش و پیگیری همه حل شود.

وزیر کشور اضافه کرد: البته در تابستان امسال علی‌رغم تنش آبی که وجود داشت با تدبیری که در این ایام شد مشکلی ایجاد نشد.

وزیر کشور در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری نیز گفت: مسئله مهم این است که ایشان تأکید داشتند که دولت کارهای زیادی کرده اما نظام اطلاع‌رسانی درست نداشته و کافی نبوده و به‌اندازه کافی این فعالیت‌ها منعکس نشده است.

وحیدی تصریح کرد: مردم بدانند خدمتگزاران در جای‌جای دولت و در همه دستگاه‌های حکومتی تمام‌وقت و انرژی‌شان مصروف این است که بتوانند مشکلی را از مشکلات رفع کنند یا زمینه را برای پیشرفت فراهم کند و واقعیت این است که این مهم در کشور با هماهنگی سه قوه ساری و جاری است.

وی افزود: قوه مجریه نیز توسط آیت‌الله رئیسی با همان شاخص‌ها و ارزش‌هایی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان فرمودند کارها را دنبال می‌کنند و اعضای هیئت دولت نیز در کنار ایشان هستند و کار را دنبال می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه