English

میز خدمت زوار و مکان خدمت به گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده است

استاندار ایلام در نشست هماهنگی برای بازگشت زوار و کمیته حمل و نقل گفت: میز خدمت زوار و مکان خدمت به گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده و با توجه به افزایش حجم تردد بازگشت زوار باید همه خدمات در پایانه برکت به زوار ارائه شود.

میز خدمت زوار و مکان خدمت به گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام  به‌ صورت میدانی از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت بازدید کرد در بین زائران اربعین حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت و از وضعیت خدمات‌دهی مطلع شد.

 بهرام‌نیا استاندار ایلام سپس در نشست هماهنگی برای بازگشت زوار و کمیته حمل و نقل ستاد اربعین که با حضور مهندس امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد بر کاهش مدت زمان ماندگاری زوار برای سوار شدن به اتوبوس‌ها در پایانه برکت تاکید کرد و خواستار افزایش تعداد تیم‌های نظارتی در این پایانه برای پایش مستمر شد.

وی در ادامه افزود: میز خدمت زوار و مکان گمشدگان و اشیا گمشده زوار در پایانه برکت ایجاد شده است و باید تابلو مکان گمشدگان و اشیا گمشده زوار در اسرع وقت باید نصب شود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: بازرسی و نظارت‌ها برای کاهش مدت زمان ماندگاری زوار در پایانه برکت تشدید شود و با توجه به افزایش حجم تردد بازگشت زوار باید همه خدمات در پایانه برکت به زوار ارایه شود.

بهرام نیا با اشاره حجم بالای تردد زوار در پایانه برکت گفت: آب و یخ مورد نیاز در این پایانه باید توزیع و مکان استراحت زوار و نمازخانه‌ها از نظر تجهیز به وسایل سرمایشی به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه