English

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی:

آمادگی واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی بیان کرد: تمامی واحدهای اقامتی موظف‌اند نرخنامه را در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند، البته نرخ شناور در واحدهای اقامتی استان حذف شده است و دیگر واحدهای اقامتی به صورت دو نرخی خدمات ارائه نمی‌کنند.

آمادگی واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سیدجواد موسوی؛ دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۲۱۸ هزار تخت واحدهای اقامتی رسمی مشهد، آماده میزبانی از زائران دهه آخر صفر است.

موسوی ادامه داد: تمامی واحدهای اقامتی موظف‌اند نرخنامه را در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند، البته نرخ شناور در واحدهای اقامتی استان حذف شده است و دیگر واحدهای اقامتی به صورت دو نرخی خدمات ارائه نمی‌کنند.

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ابرازداشت: تنها یک نرخ وجود دارد که در سامانه نماد وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز وجود دارد، همچنین در راستای اطلاع‌رسانی به زائران مسافران آدرس مراکز اقامتی و نرخ‌های آن‌ها در سامانه نشان بارگذاری شده است.

وی متذکر شد:۱۵۰ بازرس نیز بر واحدهای اقامتی استان نظارت دارند و بازدیدهای روزانه را انجام می‌دهند، زائران درصورت هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا درخواست راهنمایی برای اسکان، حمل‌ونقل و ... در سطح ملی با شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹ و در سطح مشهد با شماره ۳۷۰۴۵ -۰۵۱ تماس بگیرند.

موسوی در خاتمه اضافه کرد: ضریب اشغال واحدهای اقامتی مشهد امروز ۶۸ درصد است و به مرور افزایش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه