English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

هوای پاییزی برای کلانشهر مشهد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: شهرستان های خراسان رضوی در شب‌های اخیر کمینه دمای هفت تا ۱۲ درجه سلسیوس را تجربه کرده اند که با توجه به بازه زمانی ای که در آن قرار داریم روزهای سردی به حساب می‌آید.

هوای پاییزی برای کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد غیوری؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: دمای هوا ی شبانه طی روزهای گذشته در نقاط مختلف استان کاهش محسوسی داشت و شهروندان این استان شب های خنکی چون پاییز را پشت سر گذاشتند.

غیوری در ادامه اضافه کرد: شهرستان های خراسان رضوی در شب‌های اخیر کمینه دمای هفت تا ۱۲ درجه سلسیوس را تجربه کرده اند که با توجه به بازه زمانی ای که در آن قرار داریم روزهای سردی به حساب می‌آید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکرشد: امشب نیز دمای هوای شبانه در خراسان رضوی سرد و خنک خواهد بود و از اواخر هفته جاری، دما دوباره افزایش خواهد یافت.

وی همچنین تاکید کرد: شب گذشته، فریمان با هفت درجه سلسیوس یکی از خنک ترین شبهای تابستان امسال را سپری کرد و دمای هوای کلانشهر مشهد نیز به ۱۵ درجه رسید.

غیوری یادآورشد:ثی نیز همچنان پدیده غالب در خراسان رضوی است که در مناطق مختلف به خصوص نواحی شرقی و شمالی استان تداوم دارد و در جنوب و جنوبی شرقی استان همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه