English

حمیدرضا پناه:

جامعه کارگری و کارفرمایی به عنوان سربازان اقتصادی کشور هستند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون اقتصادی از جمله شهرسازی، پزشکی و... مدیون فعالیت‌های بی‌وقفه کارگران و کارفرمایان کشور است.

جامعه کارگری و کارفرمایی به عنوان سربازان اقتصادی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا پناه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون اقتصادی از جمله شهرسازی، پزشکی و... مدیون فعالیت‌های بی‌وقفه کارگران و کارفرمایان کشور است، کارگران و کارفرمایان همیشه در شرایط سخت اقتصادی، نقش اساسی‌ داشته‌اند.

پناه در ادامه افزود: امروز ۲۸ بهمن ماه در سی‌وسومین جشنواره امتنان به منظور معرفی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار، واحدهای نمونه، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و کارفرمای سلامت محور سال ۱۴۰۰ در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید برونسی می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: جامعه کارگری و کارفرمایی همواره به عنوان سربازان اقتصادی کشور عنوان شده‌ و تحت هر شرایطی همراه و همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران بوده‌اند. جامعه کارگری و کارفرمایی در اوایل انقلاب اسلامی هم در خط مقدم جبهه قرار داشته و هم در فعالیت‌های اقتصادی تلاش کرده تا راندمان تولید در کشور به خوبی ادامه پیدا کرده و خدشه‌دار نشود.

وی در ادامه این سخنان اضافه کرد: با وجود تحریم‌های مختلفی که علیه کشورمان وارد می‌شد و علی‌رغم فشار اقتصادی شدید، قشر کارگر و کارفرما پا به پای اقتصاد جلو آمده و مانع خدشه‌دار شدن رونق تولید شده‌اند.

پناه تاکید کرد: توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون اقتصادی از جمله شهرسازی، پزشکی و... مدیون فعالیت‌های بی‌وقفه کارگران و کارفرمایان کشور است و ارادت قشر کارگر و کارفرما نسبت به کشور و مقام معظم رهبری امر ستودنی‌ محسوب می‌شود. کارگران و کارفرمایان همیشه در شرایط سخت اقتصادی، نقش اساسی‌ داشته‌اند.

وی اظهار کرد: خراسان‌رضوی ظرفیت، منابع و سرمایه انسانی مطلوبی برای فعالیت‌های اقتصادی دارد و ۱۰۰۷ نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحدهای تولیدی این استان برای حضور در سی و سومین جشنواره "امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید" وزارت تعاون ثبت‌نام کردند که ۸۵ درصد کارگران ثبت‌نام شده از خراسان رضوی در این جشنواره مرد و ۱۵ درصد زن هستند.

پناه در خاتمه تصریح کرد: همچنین ۵۹ درصد این کارگران در بخش صنعت، ۱۸ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش خدمات فعالیت دارند و حضور بانوان در حوزه‌های مذکور نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر شده و امید است که طی سال‌های آتی شاهد گسترش و توسعه این چنین فعالیت‌هایی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه